W takich pudełkach będziemy przechowywać Twoje dokumenty.

Jedno pudełko to 0,5 metra bieżącego dokumentów. Mieści się w nim 5 dużych segregatorów A4.

Nie płacisz za powierzchnię magazynową. Nie płacisz za regały.

Nawet same pudełka dostaniesz GRATIS.

Rozliczamy się w oparciu o stały miesięczny abonament liczony od ilości przechowywanych przez Ciebie pudełek.

W tej chwili* nasze archiwum przechowuje 28864 pudełek z dokumentami dla naszych klientów.

* stan na koniec września 2015

01PO

Uwolnij się od dokumentów — krok po kroku

dlaczego_warto_icon_section3_nr1Spakowanie dokumentówdlaczego_warto_icon_section3a

Otrzymujesz od nas pudełka na dokumenty, spisujesz zawartość każdego z nich, a jeśli Twoja branża tego wymaga, pudełka są plombowane.

dlaczego_warto_icon_section3_nr2Odbiór dokumentówdlaczego_warto_icon_section3b

Nasz pracownik przyjeżdża do Twojego biura, wymienia się z Tobą protokołami zawartości pudełek i okleja pudełka kodami kreskowymi.

dlaczego_warto_icon_section3_nr3Przewóz dokumentów do archiwumdlaczego_warto_icon_section3c

Twoje dokumenty (spis zawartości pudełek) zostają wprowadzone do naszego systemu komputerowego, dzięki czemu będziemy mogli je łatwo odnaleźć, gdy będziesz ich potrzebował.

dlaczego_warto_icon_section3_nr4Wprowadzenie dokumentów do systemudlaczego_warto_icon_section3d

Pudełka z Twoimi dokumentami zostają umieszczone w bezpiecznym miejscu — na półkach naszego archiwum. Do systemu komputerowego zostaje wprowadzona lokalizacja pudełka.

dlaczego_warto_icon_section3_nr5Umieszczenie dokumentów na półkach archiwumdlaczego_warto_icon_section3e

Twoje dokumenty przewozimy do Archiwum Depozytowego. Przewozu dokonuje przeszkolony pracownik, a transport odbywa się zgodnie z wymagającymi procedurami.

Ty wiesz najlepiej, co jest potrzebne
do rozwoju Twojego biznesu

dlaczego_warto_image2

Uwolnij swoje zasoby i skup się na tym, co jest najważniejsze w Twojej firmie:

  • na strategii biznesowej
  • na zdobywaniu klientów i sprzedaży
  • na marketingu
  • na zarządzaniu firmą

Sam pewnie doświadczasz tego, że trzymanie całych stosów dokumentów i segregatorów to tylko niepotrzebny balast. Oddaj go specjalistom, którzy bezpiecznie te dokumenty przechowają i zapewnią Ci wygodny i szybki dostęp do nich.

Uwolnij swoje biuro od dokumentów i wykorzystaj znacznie bardziej efektywnie tę powierzchnię.

A może więcej skorzystasz podnajmując komuś tę powierzchnię, którą dziś zajmują dokumenty?