Niszczenie
Profesjonalne niszczenie dokumentów to jedyna bezpieczna forma utylizacji ważnych załączników. Dokumenty, które nie są już potrzebne z punktu widzenia prowadzenia działalności, bardzo często zawierają bowiem poufne informacje lub dane osobowe pracowników czy kontrahentów. Z tego też względu nie można ich po prostu wyrzucić do kosza. Konieczne jest zastosowanie pełnej procedury, która będzie gwarancją właściwego zabezpieczenia wrażliwych danych.
Jakie konsekwencje wynikają z niewłaściwego niszczenia dokumentów?
Każdy przedsiębiorca musi wdrożyć w swojej firmie procedurę niszczenia dokumentów. Niezastosowanie się do aktualnie obowiązujących przepisów może skutkować nałożeniem kary finansowej, której wysokość może oscylować w granicach 2-4% rocznych przychodów firmy. To właśnie z tego względu warto nawiązać współpracę z profesjonalnym przedsiębiorstwem. Nasi klienci otrzymują stosowne zaświadczenia, potwierdzające utylizację dokumentów. Dzięki temu nie muszą oni podejmować żadnych działań na własną rękę ani kupować drogiego sprzętu na własność.